Dagen innan matchdag

Oh! Vilken kanondag!
Vaknade galet trött och bakis! Kände att jag hade lätt kunnat sova 3 h till.. minst!
Men nej, upp o jobba var det bara!
Det blev lite dricka igår. Eller väldigt mycket. Shot, vin och mousserat rosè! 
Var hos Mikey och hade riktigt trevligt!

Hugo var det fullproppat på till slut. (Iallafall hur jag minns det)
Det hände ganska mycket där! Mycket dans, mycket skratt och en och en annan person bjöd över på en klass striptease.. Nämner inga namn.. men den killen har spelat för lag som.. Eneby, Smedby och IFK..

Idag på jobbet så jobbade man med Ayla, Hon bjöd även hon på en riktig betongkeps och la även en härlig pizza på toan halvvägs in på jobbpasset! Det gjorde min dag!

Imorgon är dte match igen! Det ryktas att jag som grym target och måltjuv ska få ta steget ner..
Vi har ju släppt in mycket mål på senaste och det gillas inte.

Men imorgon tar vi nya tag o stänger till!

Om jag skulle tippa på lite saker imorgon så skulle jag tippa på att:

John kommer vara störst på plan
Tarik kommer inte få en varning
Hultberg kommer till samlingen snaggad
Skanser skjuter med högern..
Grimma har blivit albino
Eneby vinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0