En ovanlig söndag!

Varför det är en ovanlig söndag? ja, det ska jag berätta för er! Jag är inte bakis! Inte så konstigt pga min helg!

Fredag gick jag inte ut ju. Inte igår heller! Lördagkvällen rörde jag mej hemmåt vid 23 tiden ungefär. Men innan det hade jag galet trevligt!
Lördagen började ju med att man vakna o mådde som en pärla! Dagen på jobbet svischade förbi och jag hade planer på o dra ner till Fridsen och grabbarna direkt vid 16-tiden. Men, jag och en på jobbet bestämde oss för o gå o få nått i magen istället och drog ner till Wasa.. Bara det att Wasa öppnar kl 18 lördagar.. Helvete tänkte vi och så kom vi på att jag har Doverhjelms nummer. Drog då upp telefonen ur fickan o slog en signal! jag frågade varför i helvete han inte öppnar förens 18 när man då står under Wasa och är hungrig o törstig. Men han var så snäll så han slängde ner nyckeln från balkongen och där fick vi öppna portarna till Wasa 45 min innan dem ens öppnar. Service!!! Trevligt sällskap och 2 öl och en planka efter de så begav jag mig sedan ner till Jocke. Där väntade Pita och Skurken med pokermarkerna i näven och ölen i andra.
Det var en riktigt trevlig kväll!
Eftersom mitt huvud har varit tungt på senaste så kände det helt okej att åka hem sen vid 23 istället för o följa med ut. Det hade säkert blivit en kraschlandning men det får jag ta en annan dag med dem!

Söndagen då! Det har varit mycket städning och så! Även hunnit med o se Shitty på olearys med några vänner.
Efter de så blev det raka spåret till Oliver o Lisa för o se Man U! Och vilken match! 8-2! 8-2!!!

D
et är helt stört!

Nu ikväll har även den varit i städningens tecken.

Nu blickar jag framåt mot en ny vecka med nya möjligheter och med inställningen att må bra! Det ska jag fan göra och det är jag fanimej värd!!!
Jag hoppas på en riktigt bra vecka!

Beviset på när jag öppnar Wasa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0