Fredag!!!

Godmorgon en fredagsmorgon!

Kan väl börja med att säga att onsdagens match gick ÅT HELVETE! Förlust med 6-4! 

Efter matchen så var man inte på det bästa humör! Åkte direkt till Lisa och Oliver för o se Dinamo- Malmö!
OCh vad dukas upp på bordet för o lindra min smärta över förlusten om inte en flaska rosè! 
Lycka! 
Efter den hade tömts så råkade det glida in en flaska mousserande rosè också! 
Snacka om att man kunde släppa förlusten lite!
Det blev en tur till Hugo efter de, men i stort sett en lugn kväll!
Att se fulla idioter som dansar galet fult och inte fattar det själv att dem dansar fult utan att dem tycker dem är så sjukt snygga och sexiga (Dem var verkligen motsatsen), sånt kan va rätt kul! 

HA. Iallafall! Innan matchen så fick jag århundradets snyggaste t-shirt att värma upp i! 
En Nickerosè t-shirt! 
Snacka om Lycka! 

Bild på vinet och t-shirt kommer upp senare!

Torsdagen spenderades tidigt på jobbet sedan RixFM-festival med medelmåttor till artister!
Sedan ner o kolla fyrverkerierna och hem för o slappa!

Nu är det fredag! Det kanske kan bli en flaska!
Får dock inte döda mig då jag ska på dop och bli gudfar till min brors son Liam!

Har redan fått frågor från trevliga personer som Villig och desperat om jag är snygg och singel etc.. även en fråga om jag ska ha frågestund snart. Självklart! Sånt måste ju en bloggare ha! Så snart inom snar framtid kör vi på de!

Nu må jag jobba vidare! 






  

Kommentarer
Postat av: Anonym!

Äntligen uppdaterar du !

2011-08-19 @ 12:45:06
Postat av: JOSEFINE LÖWENDAHL - vinn ett valfritt iphone skal/tillbehör för ett värde av 500:-

Hej snäckan! Måste bara påminna dig om att jag har en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt iphone skal/tillbehör eller till någon annan mobil på min blogg för max 500:- så varför inte? Jag tycker att alla mobiler ska vara personliga och snygga och det ska självklart din också! ;) ha en lovely dag! <3

2011-08-19 @ 13:02:17
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM EN SNYGG EARCUFF FRÅN STYLEGIRL.SE!

IN HÄR --> http://eemeliefransson.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment FÖR ATT DELTA !

2011-08-19 @ 13:22:19
Postat av: paulina

när får man en signerad tröja ?

2011-09-05 @ 22:58:51
URL: http://paulinaajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0