Jag orkar inte skriva nån rolig rubrik.

Börjar med en analys av matchen igår.. Det gick ÅT HELVETE igen. förlust 4-1 (mål av Nickerosè).
Det räcker så!

Nya tag med träning idag! Fredag vankas det riktiga derbyt mot Haga! En match där jag hoppas alla i laget taggar extra till och grisar som aldrig förr. Vi behöver 3 poäng ordentligt nu!

Iaf mina tips om matchen igår gick väl sådär:

John kommer vara störst på plan - John var inte störst på plan
Tarik kommer inte få en varning - Tarik fick en varning
Hultberg kommer till samlingen snaggad - Hultberg hade inte snaggat sig
Skanser skjuter med högern.. - Skanser skjöt verkligen inte med högern
Grimma har blivit albino - Grimma var lika svart som det colombianska kaffet han är.
Eneby vinner.... - Vi vann inte..


Kommentarer
Postat av: Lisa

För att klassas som en "bloggare" så måste man skriva minst ett inlägg om dagen! Bättre kan du ;)

2011-08-24 @ 17:19:43
Postat av: Emelie

Men va fan Stejjan, jag har bara en sak att säga - VÄLKOMMEN :D

2011-08-24 @ 20:42:58
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nytt inlägg kanske?! Du hade ju besök i onsdags!!! Väldigt viktigt att skriva om!

2011-08-25 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0