Nickerosè kör igång!


Efter mycket tjat o påtryckningar om att jag ska ta upp en eventuell bloggkarriär så har jag tänkt o ge bloggandet en chans.
Denna blogg kommer handla om allt om mig. Det betyder att det kommer uppdateras om festligheter, fotbollsanalyser, jobbet(?) och självklart kommer jag bjuda på några "dagens outfit".
Först o främst har jag ändå tänkt o blogga om de goda ting i livet... så som Rosèvin etc.. mousserat som icke mousserat.

Som nybörjare hoppas jag ni alla har lite överseende med hur uppdateringar etc kommer vara.
Jag ska försöka gå in med inställningen att ge 100% för att ni ska tycka denna blogg är värd att tittas på och för o sedan öka till 110% när jag väl behärskar denna konst!




Kommentarer
Postat av: villig

är du singel?

2011-08-17 @ 22:39:48
Postat av: DESPERAT

snygg?

2011-08-17 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0