Today Im the Godfather!

Idag ska jag på dop! Min brors son Liam ska döpas och jag har fått äran att bli gudfader!
Det kommer bli riktigt mysigt!

Gårdagen då...
Då träffade jag upp Tuna-gänget efter jobbet och gick ner till Deli för en öl och IFK... Sedan gick vi hem till mig.
Där körde vi på med lite drinkar och vitt vin (förlåt grabbar men det fick bli vitt denna helg, jag kommer igen med rosè till nästa helg)

De blev en dubbel och man intog både Puls och Hugo.
Bra roligt med bra folk! Mycket dans eftersom jag inte har råd med att stå i baren!

Ne nu jävlar måste jag rusa iväg! Morsan bjuckar på mat snart!

Ha en trevlig lördag!
Vi ses nog i vimmlet ikväll igen!

Puss, kram o nyp i baken/ Eran NickeRosè!

Kommentarer
Postat av: Chricka

Dåligt med kommentarer på din blogg, du måste sticka ut näsan lite mer så att folk reagerar och engagerar sig! Skriv typ att "jag var klart bäst på matchen" eller att "Grimma inte är välkommen tillbaka till laget". Sanningar som kanske gör lite ont...

2011-08-21 @ 18:55:23
Postat av: Lisa

vart fan är din alla out-fittor?! :O

2011-08-21 @ 21:55:11
Postat av: johanna

gud vad kul! jag har aldrig varit på ett dop;o

2011-08-21 @ 22:14:08
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0