Uppdatering på begäran!

Ja, förlåt jag uppdaterar dåligt! MEn jag har en väldigt bra anledning.. Jag drack väldigt mycket rosè igår.. :)
Det är ju lite så man jobbar nuförtin!!

Iallafall..
Snabbgenomgång av tisdagen. Var ledig. gjorde inget mer än o träna!

Onsdagen då! Började med jobb! Slutade 19 och drog direkt med Putläppen fjäll! till Spicy och drog i mig en portion nummer 5! Galet gott!

Sedan när han skulle skjutsa mig hem så åkte han en korsning fel och då fick det bli den lååånga svängen förbi bishop.. Då ploppa det ju till i huvudet att Skurken etc satt det nere och hade tjatat lite smått på att jag skulle komma förbi på en öl..
Så jag hoppa i stort sett ut i farten och gick in för en öl. Det blev aldrig en öl.. det blev 3 och 2 shots innan jag vågade mig hem och inväntade svar från Lisa och Oliver hur dem skulle göra. Men ja, runt 23 dökt dem in i lägenheten och jag som hade två flaskor rosè på kylning var inte sen att öppna dem. Lite seriöst snack blandades med lite roligt och ettt skönt klipp på Rikard Norling efter 2-0 vinsten över Dinamo.. han var inte bitter.
Väl på Hugo som vi åkte ner till så blev det 3 flaskor mousserande Rosè och trevligt häng. I stort sett ingen dans alls. Skönt det med.
Kvällen slutade som den gjorde och det är väl inget jag vill återkomma till.
Kul att man träffat nya vänner och har skitkul med!

Idag har jag iaf mått som en kung o jobbat järnet! Efter jobbet så skulle jag på IFK men skurken kunde ej. Då mötte jag Unni på vägen och hon ville haka på! SÅ ja. IFK VANN! Galet skön seger!

OCh då var det dags! Gårdagens "outfit"!



Inget dåligt skämt Oliver drar.. klass!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Skönt att se att du lever!!

Fina /roliga vänner är det bästa... ;)

2011-08-26 @ 12:12:39
Postat av: Lisa

Ditt bästa inlägg hittills :) Var vore vi utan Nickerose :)

2011-08-27 @ 00:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0