Monday!


Måndag!
Med sovmorgon och inte världens längsta jobbdag så kan jag säga att det varit en rätt okej dag.
Den har innehållit som sagt: sömn, jobb och nu på kvällen träning. Efter det såg vi andra halvlek på Sylvia- Sleipner... 5-0 säger väl sitt.. Kul att Oliver fick stänka dit ett.. dock missade ja de.. med all rätt.. Han sket även i o göra den lovade målgesten. Dåligt!

Har fan inte mycket roligt o skriva idag. Eller.. när fan skriver jag något roligt kan man ju undra.

Efter matchen så blev det iaf hem o äta lite varma småbaguetter och ta en kopp te (Södermalmsblandning BÄSTA!).

Känner att det börjar bli lite rutin på besökare och det ligger runt ett visst antal besökare. MEN, jag vill ha fler!
Jag har ju inte gått ut själv direkt och gjort reklam för mig. Bör man de? Det var ju inte riktigt så att jag skulle ha den mest seriösa bloggen.. men...

Aja, Imorgon Tisdag.. nya tag! Den här dagen har iaf varit rätt okej!

Rosè dags på onsdag? Vi får se.. ska ju börja tat lugnare i september.. men då är det ändå sista Augusti.. last day of summer..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo det var gott men jag gillar med micrad med. Är ju inte så känslig.. Anna säger att jag överaskar henne varje gång. HAHA :)

2011-08-30 @ 08:32:52
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Linuz

när du tränar kan du väl försöka vara seriös oxå. :D

2011-08-30 @ 10:55:17
Postat av: Lisa

Han hade gjort Laudrup om du inte gett upp och gått hem... SKÄRPNING!!!

2011-08-30 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0