Att må bra en söndag!

Det hör inte till vanligheterna i mitt liv!.. MEN...
Det känns jävligt bra! Gillar att må bra söndagar. Det kommer bli fler sådana!

Gårdagen var mysig, rolig och skön.

Åkte direkt efter jobbet hem till min mors väninna och umgicks med pantertanterna!
Fick reda på väldigt mycket information om min mor. Sådan info man inte alltid vill höra. men men ! bara skratta
åt de! :)

Efter en kväll med dem så rundade jag av allt tjatter vid 22 tiden och drog vidare o hälsa på några grabbar.
hann nog hälsa i ca 5 min innan dem skulle vidare och då ringde Oliver o gänget. Dem tog 13:e raka och behövde dricka. Så det vara bara att ställa upp med o ta longboarden upp med plattan i hand.
Efter lite ölspel och mafia (där jag och Jano tog vinsten) så ville grabbarna ner och klubba.. Jag var ca 6meter ifrån o bryta min utgånsfria månad.. MEN.. när jag väl stod där.. så ångra jag mig och gick hem!
SKÖNT!

Riktigt glad över det idag!

Nu idag har de bara varit jobb. Och nu ikväll får det bli härligt lugnt! Promenad som max :)

Sen vann tydligen grabbarna o laget idag mot Syrianska! BIG LIKE! Vi är på Gång! tyvärr för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0