Dagen då alla tar helg...

Fredag, dagen då alla tar helg.. förutom jag då.
Jag har haft mina två lediga dagar nu denna vecka. Självklart jobbar jag då helg.
Hade verkligen önskat vara ledig på söndag då vi har match mot Syrianska.
Men dem ska vara glada att jag jobbar.. fotbollen är kul nu! riktigt kul! Och jag har ett sådant spelsug så det är galet.
Men, nej. Jobbet hindrar så idag får jag spela B-lag istället.. hoppas det går bra för oss.. vårat B förlorade senast med 8-1.. Det känns sådär om det skulle hända igen nu en fredagskväll.. finns ju annat o göra då annars.
MEn ja, inställningen är på topp och det ska bli kul o sparka boll :)

Ikväll blir det nog lugna gatan annars eftersom jag jobbar imorgon. Hela helgen kommer ju bli ganska lugn också. Och månaden. Visst kanske man joinar upp o tar en öl med nån men ingen UTGÅNG what so ever!

Hoppas på att så många som möjligt kommer in o shoppar höstplagg! Vill ha riktigt mycket att göra!
Springa fram och tillbaka. Sälja! Vi har fått in i sjukt mycket kläder nu senaste så det är bara att ta med stora plånboken så ordnar vi din/eran höst! Och möjligtvis helg!

Nu ska jag ladda med lite vatten och tv innan det är dags att åka om en timme!

Wish me luck!

PÅ återseende! Nicke Rosè!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0