Entourage! Inte bara en serie..

Utan att alvslöja för mycket av vad som hände till slut. För jag vet att folk möjligtvis inte ens har börjat se säsong 8! Eller det sista avsnittet! 

Först vill jag bara hylla hela serien, skådespelarna och alla som har nått med Entourage o göra.
Från avsnitt ett när Turtle hoppar ut ur den gula hummern går bak o tar fram affischen av "Head on" och nästan sjunger ut "JEssica" (Alba) som är med på affischen! Jag var redan då fast! Visste att jag skulle älska den här serien redan då.
Den sköna kommentaren som först sägs av Drama är om just om affischen. "don`t sign the that Vince, They screwed it up, they got your eyecolor wrong".. På en svartvit affisch!
Jag minns att jag missade hela säsong 1 när det sändes på tv. Var inte inne i matchen då. Sedan kom den ut på dvd. Jag köpte den för att min dåvarande flickvän hade sett programmet o tyckte om de. Jag tror jag såg klart hela dvd på 2 dagar! Hade nog sett klart de snabbare om det inte varit för jobbet då.

Vad är det som har gjort denna serie till vad den är då? Allt skulle jag säga!
Serien utstrålar glamour, broderkärlek, riktigt vänskap och mycket mer. Allt man själv skulle vilja ha själv!
Man är galet avundsjuk på dem alla. Dem lever livet med några ups and downs såklart men dem delar allt med varandra och ser alltid till o försöka göra det bästa av det o njuta av livet.

Det är nått med sambandet mellan alla "figurer"(skriver "figurer" för i min värld är dem levande människor, inga skådespelare). Broderkärleken mellan Vincent och Drama är grym. Dem ställer upp för varandra HELA tiden. När den ena har svårt så gör den ena brodern allt för den andra och tvärtom. Det slår aldrig fel.
Det är ritkigt svårt o beskriva hela grejjen mellan alla dem 4 (Vincent, Drama, Eric och Turtle), man måste allvarligt se den här serien. Jag skulle allvarligt kunna sitta o skriva 8 sidor om bara relationerna där men ey, kolla de 8 säsongerna.

En person som jag vet alla älskar i den här serien är ARI GOLD! Agenten! Mannen, myten legenden!
han råa härliga attityd är världklass.. Hade inte Ari varit med, så hade det nog inte gått såhär långt.

Ah, jag skulle som sagt skriva en jävla massa om detta. Enkelt o göra. Som jag sagt. Se serien!
Man blir beroende!

Avslutet är magiskt! Serien är magisk! Allt är magiskt!

TAck Mark Wahlberg!

Tack för 8 härliga säsonger! Ni har gett mig så mycket skratt, tårar och jag ångrar inte en sekund att jag har suttit o spenderat X-antal minuter framför dator/tv för o kolla på detta! 
Det var värt det! 
länge, detta:

Vill skriva mer, men avslutar med ett stort TACK och återkommer när de flesta har sett klart serien. DÅ kan vi börja prata. Så Lite av så många klipp! 

Gonatt!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0