Helg

Det var fredag igår, alltså vinterfestival... Reunion med några från P&L.. hos Erik.
Vi var lite busiga på dagen o planera lite saker inför kvällen på olearys.. självklart över en bit mat eftersom jag jobbade..
Men Killen fixade bongen, tältet, brassestolarna och banden för att kunna komma in.
Jag hade trevligt! jag var nog lite av eftersom jag vet att jag har svårt o stå emot alkoholen med detta gäng så gick jag hem tidigare när jag märkte att de andra verkligen börja komma igång. Så jag smet iväg.
Var hemma runt kvart över tolv och var ruksigt trött så jag slocknade rdirekt! Tack vare detta så har jag mått kanon på jobbet idag. och tur är det. lugn dag blir lätt en låång dag. Hade jag varit bakis så hade denna dag nog aldrig tagit slut.
Nu sitter jag bara hemma här o funderar på vad man ska göra. Gå förbi Zonne en stund för o säga hej?
Ligga hemma o bara dö?
Har match imorgon så må¨ste tat lugnt då jag har fått en riktiig sug för fotbollen! Ska bli kul med match mot Azech kl 15 på Wembley! BE THERE!
Ne, nu fixa nått o käka sen får man se vad man gör.
Alla wordfued noördar! Adda. Sjukt beroende! Nickerose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0