Hugo. Som det var förr..

Börjat tröttna redan på att blogga. Det tar tid. Jag orkar inte skriva varje dag. Jag kommer nog inte göra det heller.
Idag har jag inte mycket att säga. LEdig imörrn. Har jobbat i 8 dagar nu. Är trött. Ladda inför onsdag o VIP-kväll med nya märket och ölbjudning från våran sida.

Det enda jag tänker ägna mig åt ikväll är o lyssna igenom låtar från den tiden Hugo var unikt. Inte när dem spelade samma musik som otten och nu puls.
Utan mer lite estetiskt.. (om man nu får kalla det estetiskt)
Jag har kommer lägga upp ett X-antal låtar nu. En lista. En top 10?

Yes, lets go!

10.



9.



8.



7.



6.



5.



4.



3.



2.



1.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0