Måndag, helgen är förbi

Fredag!
Match mot Bosna började kvällen! 3 min tog det för yours truly att nicka in den. Men ja, 3-3 blev det. Vi hade 2-0 och det kändes som en förlust.

Kvällen skulle bli lugn. MEN... Joakim Fridsen och Pita skickar rara sms där det bjuds in på dryck och dans.
Det blev både dryck och dans.
Var på Lamp Hotell och drack en stund. Galet fräscht! The new shit! Finns inget som kommer upp i den standarden på inredning och mysfaktor! 

Lördagen blev det en heldag med Pita o grabbarna. Käka först på Gu va gott, sen kände vi för o ta en liiten sväng på stan. 2h shopping för grabbarna blev de. X-antal skjortor provades! Tills slut fick dem ihop de!
Vi åkte direkt sedan hem till P och öppnade en kall och titta på PL. United tog hem det med 5-0 o det satte igång oss ordentligt. (mycket pga att vi tog en shot för varje mål och för vinsten)
Sedan åktes det hem till my place där vi mötte upp Fjäll, B-man och Peppe!
Efter lite spel och dryckandes så far vi ner mot Studion där ett gäng höll hus. Var väl där i 20 min innan det blev hugo.
Hugo var trevligt men jag kände för att gå hem tidigare, närmare sagt kvart i ett.

Söndag var en galen städ och tvättdag. Som avslutades på Parken senare när vi tittade på Sylvia som tog sin 14:e raka seger! Sjuk svit!

Idag började jag jobba på akademibokhandelns lager. (extra jobb för o tjäna lite extra cash)
Lång dag pga att jag sov sjukt lite inatt. Kunde ej sova!

Nu har jag iaf börjar fundera på vad man skulle kunna göra istället för "dagens outfit"
Jag kommer börja med dagens "posè"! Har redan nu helgens posè på bild. (helgen som var)

Helgen posè! Surfin!  


Och helgens rosè bild...
 

Nu taggar vi vidare på denna vecka. 6 arbetsdagar kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din jävla pajas kom ner på jorden istället, snacka inte så mycket bevisa det på plan istället

2011-09-19 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0