Matchdag!

Ikväll är det match! Mot Bosna! Är förkyld men i helvete heller att jag missar en match som denna!
Är galet taggad och vill bara springa ut på planen nu!
Sitter o fixar med lite framtida listor i musik nu också. Sjukt kul och kolla igenom olika musikstilar. 
Nu håller jag på med en lista som möjligtvis kommer heta "hot and sweaty on the dancefloor".. Alltså lite skönt porrig "gammal" hiphop/rnb liknande.. 
Har ni någon låt o tipsa innan jag tänker lägga upp den så skriv det nu! Den kan släppas i helgen om jag finner mig klar.
Kanske bra o få den klar till imorgon så ni har nått o lyssna på till kvällen.. natten.. eller morgonen ;) med eller utan någon.. ja, jag tänker lite bortamatch/hemmamatch! 
Glidit på stan idag o snackat lite med folk. Kollat kläder etc. Snackat bloggen med olika personer o försökt få inspiration! 
Morgondagens hade uppskattas men vi börja spinna vidare på vad man kan göra istället för dagens outfit.. 
Kom på en sak jag kanske kommer börja göra.. 
Det kan redan komma imorgon! 
Det gäller o va udda! 
Tänka ett steg längre etc etc! 

Nej, nu taggar jag till så KANSKE jag återkommer ikväll.. Annars kör vi en veva imorgon.. är ledig då också!

Yours Truly Nicke Rosè 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför skriver du inte om din fredag?! Hände de något du INTE skulle göra på ett tag?! Du sa ju att du skulle uppdatera OFTA och i alla fall idag!!!



:(

2011-09-10 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0