Morgondagens outfit!



Jag tänkte inte göra som alla andra gör! Att publicera dagens outfit! Så idag smäller jag till med hur jag kommer klä mig när jag sticker upp till Stockholm för o leka lite på Fältöversten och huvudkontoret!
Allt från Brothers såklart förutom linnet under. Det är från JC.
Annars är jeansskjortan från LEE och byxorna G-Star!

Morgonen började sådär med en riktig huvudvärk och illamående men har nu börjat lätta och jag har varit iväg och hämtat kläder och skrivit kontrakt för extra jobb.
Nu inväntar jag min vapendragare Carl-Henric Fjäll för en biokväll och möjligt lite gott käk hos mig innan!. Vi funderar på Jägarna 2!

Imorgon är det iallafall Stockholm hela dagen och ska även Träffa Erik för en fika! Kommer nog bli helkul o träffa han! Det var ett tag sen.. Vi kommer nog planera nästa "festival" då han nog kommer hem till Norrpan nästa helg!

Fredag är jag ledig igen.. Om det inte faller in att jag får jobba extra eller nått då. Men Annars till kvällen blir det match mot Bosna kl 19. Idrottsparken södra. Har fått reda på att jag möjligtvis kommer starta i anfallet igen efter ha varit borta förra matchen. Känner mig redan sjukt taggad! Jaja, får inte prata för mycket fotboll för vissa läsare.. men på lördag kommer det komma en riktig analys och spelbedömningar! Kommer såga den som är värdelös och Hylla dem som gört riktigt bra. 

AH. Funderar o ta en vepa på stan nu. Slösa bort lite tid.. 

 

Kommentarer
Postat av: Hasse!

jag har hört att ni planerar att festivala den enda dagen jag inte kan! Fyfarao vad taskigt :(

2011-09-08 @ 09:25:41
Postat av: Tessan

Dagens gillar vi! :D

2011-09-08 @ 12:57:22
Postat av: emelie

Äntligen ett riktigt jävla inlägg!

2011-09-08 @ 21:21:30
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0