Ny lista!

Vet inte hur jag ska beskriva denna lista. Jag tänker mig mer sensuellt, porrigt och härlig "gammal" hiphop/rnb liknande stil..

Tänk ett trångt dansgolv.. varmt, svettigt och
lite "halva inne"dansen när girlsen står o putar upp rumpan mot mittlinjen..

Nummer 10:


Nummer 9:


Nummer 8:


Nummer 7:


Nummer 6:


Nummer 5:


Nummer 4:


Nummer 3:


Nummer 2:


Nummer 1!:


Imorgon är det onsdag! Jag gillar onsdagar. Man vet aldrig vad som händer då!
Är öppen för förslag. Om det händre nått kul! DÅ har jag denna lista!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Erik

Kom igen nu niklas, alla vet att för att bli en framgångsrik bloggare måste man uppdatera i snitt 5ggr per dag. morgon, lunch, middag, kväll, natt. JOBBA NU!

2011-09-14 @ 16:17:12
Postat av: dennis

varför! dubbleter?

2011-10-07 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0