Signerat Nickerosè!

Fick idag en fårga om jag kunde tipsa lite om ett rosèvin till stekt svamp av Mikael "Behrnard Schäffer" Karlsson..

Efter uppskattning så känner jag att jag vill dela med mig det tipset. Han behövde tipset till en fisketur.

 
"Under den första timman kan det vara gott o bara ta en flaska härlig "Castillo de Gredos". Billig och bra o värmer upp kroppen perfekt.
När det väl är dags att ta fram svampen skulle jag välja en flaska "Bonnet". En väldigt prisvärd rosè s...om smakar mumma med svamp.
För o avsluta det hela på ett bra sätt skulle jag välja en box(3liter) "Puycheric syrah" att fyllna till på. För sedan somna in och kunna vara med på morgonfisket.
Glöm inte ta med filt o varma kläder. Hoppas detta ger dig en kväll/natt du kommer glömma."

Är de någon mer som behöver tips så är det bara att fråga!

Har ju inte skrivit på några dagar. har inte haft behov.

Det har hänt mycket.. Fotboll, fest, fest, slappning, orosmoment, god mat, öl, bli toastmaster och så vidare.

Orkar inte skriva allt. Det blir för långt o ointressant. 

Händer det nått kul så uppdaterar jag säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0