Skön vecka!

Det är måndag! Dagen efter söndag. Söndag var en bra dag!

Denna vecka kommer bli sjuuukt slapp, kul och spännande!! :D

Jobbade idag, jobbar imorgon. Kommer dock gå in tidigare på jobbet imorgon för att styra lite!
Men vad gör de? Jag är ledig onsdag och torsdag far tåget upp mot Stockholm!
Ska på utbildning och leka lite på huvudkontoret. Vi får in ett nytt märke som ska vara lite finare. Cashmere och sånt fint kommer finnas på Brothers från och med 22 september! LIke!!!

Fredag är en ledig dag och lördag, söndag också ledigt! Mindre pengar, mer fritid o slappa! Gillas och inte gillas.

Ska även nu på onsdag gå o fixa lite med ett extra jobb jag ska ta. Då och då. Man behöver alltid cash!
Får hoppas att dem bara kan fixa in mig på nån av mina lediga dagar.

Behövde bara tjata av mig de! Nu blir det o leta "nya" låtar on spotify och sen tagga inför jobb och träning imorgon!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar dina seriösa inlägg :) Mer seriösa bilder också tack :) Ta en öl snart tycker jag!

2011-09-05 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0