Sommarens sista smek!

Hej hej bloggen!

Sommaren är över, september har infunnits sig. Om jag är deprimerad? nej, dte är jag inte.
Men jag vill iallafall tacka sommaren som kan ha varit den bästa sommaren på lääänge!

Det har hänt mycket!
Det har hunnits med en öl, ett glas vin etc.
Jag har varit på min första riktiga festival! Där jag hade riktigt jävla skoj! Hittade riktigt skönt folk där som man har spenderat många festivaldagar efter de med!
Så tack Borlänge!
Jag har varit i Stockholm på spontantripp! Hos Erik! Det var kul!
Tack Erik och Stockholm!
Jag har varit i Västervik hos Andrea på Visfestivalen! Det var också kul!
Tack Andrea och Västervik!
Jag har varit på förställen som trägårn, munken och bishop! Det har varit skittrevligt det med!
Tack trägårn, munken och bishop!
Midsommar spenderades i Arkösund och Gryts varv! Det var den bästa midsommarn någonsin!
Tackar Arkösund och gryts varv för det!
Jag har varit på Hugo, Trappan och Puls! Det har varit kul det med!
Tack Hugo (i stor del uteserveringen), trappan och puls för ett bra nattliv i sommar!
Får väl också tacka Nationernas hus och måndagsklubben för en trevlig natt i Linköping!
Jag har även träffat nya vänner. Vissa har stannat, vissa har börjat försvinna! Men ja, HELA sommaren ligger
på plus!
Som ni märker så börjar jag tacka av lite saker.. Det är för att jag bestämt mig att dra mig tillbaka från NATTLIVET en stund. Det känns behövligt! Jag kommer fortfarande dricka säkerligen, men inte gå ut!

Så igår! Kändes lite som en avskedsfest för mig. (I mitt huvud iallafall!)

Jag, Lisa och Oliver började med en kall på munken! Satt o snackade skit o hade det allmänt trevligt!
Efter det styrde vi kosan hem till mig o korkade upp vodkan, rosèt och ölen. Satte på lite musik o bara hade det allmänt trevligt. Jessi och Haglund kom o joinade oss vid 23/23.30 tiden hemma hos mig och bara hade det allmänt trevligt!
Vi bestämde oss efter en mängd dryck att dra oss ner mot Hugo!
Hugo igår var rent av allmänt trevligt med dryck o lite dans(!?). Okej, för o vara ärlig. Dont remember much of Hugo. Men det jag kommer ihåg därifrån var att jag hade det allmänt trevligt!¨
Det blev en pizza hem från kopkins... Den var god. Men sådan mat ska jag också sluta med på ett tag!
Iallafall så var kvällen rent av allmänt trevlig.

Det jag inte kommer ihåg av gårdagen var att jag tydligen var o köpte 3 kepsar som jag vaknade med på huvudet idag. 3 betongkepsar storlek large. Mitt huvud är sådär kan jag säga.
Men ah. Upp o hoppa ordentligt. Nu är det tvättstuga och sedan träning ikväll!

Jag lovar att bli en sundare och friskare kille under September!

Nu tackar jag för mig för idag..

Återigen. Tack ALLA som har varit inblandade i min sommar! Verkligen ALLA !
Alla personer från att vara med på fest till vardagsmys till mer än vardagsmys!
Alla har verkligen gjort min sommar!

Ny månad, nya möjligheter och nytt liv!

Puss, kram och nyp i baken.. Yours truly Nicke Rosè!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi tackar dig Nicke rose! Puls, Hugo & trappan kommer att gå back dock, men sånt de får ta!

2011-09-01 @ 15:18:44
Postat av: Hasse.

Stejjan du snackar skit.. Du kommer vara ute ihelgen. I know it. ;)

2011-09-02 @ 08:10:56
Postat av: Malin/ Hasse

förresten jag glömde . . jag känner mig faktiskt lite delaktig i din sommar, har ju funnits med på något hörn dåodå. Så tack själv för en jävligt bra sommar !!!! :)

2011-09-02 @ 08:31:34
Postat av: Stejjan

Hasse! Ta åt dig! du har haft en stor inverkan med ditt partyglada dig! :)såå TACK! :)

2011-09-02 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0