Tio i topp igen! Gamla lugna!

Detta gör jag nog bara för att jag själv tyckte det var kul! Fick ingen respons på förra typ. Men ah! Detta är ju för mig!
Skit på er!
Nu kör jag gamla härliga lugna låtar! Kärlekslåtar eller inte.. Många av låtarna har min åldersgrupp dansat till. Även äldre än mig.. men ni yngre vet i fan om ni har hört talas om gammal god musik!
Mycket 90-tal här också!

Here we go!

Nummer tio!
East 17 - Stay another day


Nummer 9:
End of the road - Boys II Men


Nummer 8:
I swear - All-4-One


Nummer 7:
I miss you like crazy - The Moffats!


Nummer 6:
Michael Jackson - Will you be there


Nummer 5:
Never Ever- All Saints


Nummer 4:
Michael Jackson- Heal the world


Nummer 3: N*Sync- This I Promise


Nummer 2:
K-Ci & Jojo- All my life


Och så nummer 1:
Självklara valet!

Backstreet Boys - I will never break your heart


Jag har säkert missat massor av härliga lugna låtar!

Men nu gick detta snabbt!
Och nu sovdags! :D

Gonatt! Yours truly NickeRosè!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men det var ju bra! =)

2011-09-09 @ 08:30:41
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0