Orka rubrik.

Oh! Where to begin!

Igår! En praktfylla! 

Skulle varit en lugn skön kväll med lasagne och chill hos Benny.. Det blev inte de..
Benny hade "tydligen" haft sin kyldörr öppen i... 3 dagar? haha. så ja, vi fick börja planera om.. Eftersom under dagen så hade Malin varit uppe o hejat på jobbet och det var ju hennes födelsedag så fick jag en liten inbjudan att joina under kvällen. Så då tänkte jag såhär "hey, Maybe Benny vill haka på dit över några bärs"..  SVAR JA. Det vara bara snabbt innan jobbets slut att shoppa lite present till henne!
Hoppas den uppskattades.. oh ja, dte tror jag nog!
kl 19 exakt drog jag hem, kom på att jag hade tagit upp kött.. fixade då lite käk åt B-man o mig och tog lite "catch up" snack eftersom vi varit sjukt dåliga på o ses på ett tag. Köttet blev riktigt bra och maten smakade. Och vi hade det trevligt.
Runt nio tiden ringde jag då Malin och vi var välkomna att joina.. Det bjöds på äppelpaj och trevliga kortspel och lite skratt ;)
Grannen kom o klaga vid kvart över elva.. han kunde tydligen inte sova?
Det kändes då rätt att beställa taxi efter en stund och tjejerna tjatade på oss som bara den att vi måste följa med ut. Ja, vi gick ut!
(min utgångsfria månad går sådär)
När vi kom dit så sprang tjejerna iväg till baren och vi tog den andra baren och samlades ute. Malin drog in en flaska rose. Och ja, hon förstod att det inte kanske skulle räcka åt alla 6 personer som vi var.. tur att jag o B-man redan hade förbeställt innan vi satte oss och kunde efter 5 min gå o hämta våra 3 flaskor till.
Sedan kom även Oliver o gänget (Lisa) ner o joinade oss. Men ja,
Jag blev full!
Kommer inte ihåg allt efter de direkt. Fick reda på att jag kört Michael Jackson i baren. kul.
Ah, när jag väl kör så kör jag!

Slutade med att vi gick hem lite innan stängning! Skulle ju ändå jobba idag så det var skönt de!

Det var verkligen en trevlig härlig onsdagskväll o sann fylleanda!
The best kind.

När ja vaknade idag. Mina ögon var RÖDA som fan. Jag tänkte "fuck, alla på jobbet kommer fatta att jag var full igår" men noo, dem la sig efter en stund och jag har mått bra till slut.
Lugn dag men bra försäljning!

Kom hem, fixa käk! och blev uttråkad!
Gick ut o sprang en liten bit.
Missade ju träningarna denna vecka! SÅ tog igen de lite ikväll!

Hoppas jag kan bli halvledig på söndag så jag kan spela match...
Fick höra en spännande nyhet idag! Om fotbollen. Om det stämmer skulle det vara skitkul! men vågar inte ta ut för mycket än. Tror inte jag håller fört heller men vore kul o prova!
Isåfall måste mycket hända i mitt liv. Ställa om till ett annat liv. men nej, nu ska jag inte ta ut något.

Imorgon är de reunion! festivalreunion hos Erik i Röda stan. Det ska bli sjukt kul! Träffa alla igen! Prata skit, skita i alla band som spelar.. bara sitta o dricka.
Jag ska dock tat lugnt. Jag jobbar lördag. men trevligt ska det bli indeed! :D

Nu måste jag sova.. uppdaterar nått i helgen.. imorrn hinner jag nog inte.. möjligtvis på lunchen!

Skit på er alla!





Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste presenterna :) Tack snälla !!!!! Vilken jävla kväll det blev ;)

2011-09-16 @ 15:45:06
Postat av: ..

Snara?

2011-09-17 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0